Wednesday 24 July 2013

Masih ada lagikah ruang KEMAAFAN?

Assalamualaikum,
hey dearest blogger
hmmmmmm
*diam seketika*


kenapa tajuk cm sedih?
sebab bulan puasa kot?
me:
nope! aku tahu aku salah,
aku tahu aku buat silap,
aku tahu aku melukakan hati she,
me:
kenapa ea? kalo org lain,aku boleh je buat bodoh
*lantak ko la nk belah dr hidup aku!ader aku kisah!*
taaaaapiiiii,
dia(she)?
me:
kenapa Ya Allah!
dari mula dia add aku kt fb,
aku cuba utk menolak dia,
tapi Ya ALLAH,KAU tahu ape yg aku sering katakan dlm setiap doaku,
HambaMu ni minta petunjukMu,
sampailah aku jumpe sebuah jawapan.
ia sebuah JAWAPAN!


me:
macam2 aku dgr cite psl dia,
diri dia sebenar(sebelum<semasa<selepas)
bila aku tgk dia,aku teringat diri aku dlu2..
aku pon ader sebuah rahsia.
tapi
masuk je U,aku nekad utk berubah!
yes!
aku berjaya!

me:
setiap orang berubah!
 me:
aku bukan nk tikam belakang dia(she),
betul!
tapi ALLAH saja pegang hati setiap hambaNya
aku tak mampu!
aku ni hamba yg lemah Ya Allah!


me:
awak(she),
maafkan saya,saya tahu salah saya susah nk d'maafkan,
saya xkisah jikalau awak xmahu kawan,cume satu,maaf kan saya..
 me:
saya slalu maafkan awak
sbb perangai awak kadang2 menyaktkan hati saya..
lumrah sebagai sahabat,
kita sendir xsedar yg sebenarnya kita sedang menyakiti hati sahabat kita dgn tingkah laku kita.

me:
saya tahu kita kongsi  satu rasa sayang yg sama(he)
Aku(me),Dia(he),Kamu(she)

me:
kenapa awak masih contact saya?

he:
sebab saya masih sayang awak :'(

she:
maaf la,saya perlukan masa

me:
Ya Allah!
Aku tersepit antara mereka berdua!
dua-dua aku sayang..
ramai kawan-kawan lain dah b'kata bukan2 

friends:
weyh! perempuan(she) tu bkn layak pon utk dia(he)
weyh! perempuan(she) tu gedik!
weyh! perempuan (she) tu saja nk ambk kesempatan kawan dgn ko,sbb ko rapat dgn dia(he)
weyh! perempuan(she) tu maki ko!
ko boleh diam je mir(aku)

me:
*dalam hati*
biar ape pon org nk cakap,
aku sayang dia(he)
aku sayang kamu(she)


to be continue..........









No comments:

Post a Comment