Saturday 23 March 2013

Sayang,kamu Pelengkap Hidupku =)

ASSALAMUALAIKUM =)

awak,



Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu


 **Teringat janji lamamu kepadaku

Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari



Bila kau pergi jauh ingatlah aku

Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu



Peluk erat jasadku jangan lepaskan

Tetaplah kau di sini harungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia

**x3


 *pelengkap hidupku-ern  feat romi


awak,




Awak,
Andai kita b'pisah juga,



awak,
ini ikhlas dari hati saya


terima kasih kerana terima kekurangan dan kelemahan  saya
dan terima kasih betulkan kesilapan saya 
terima kasih awa=)
yang ikhlas,
amirah





No comments:

Post a Comment