Friday 11 January 2013

ape kemahuan awak?

assalamualaikum..
wah.. b'habus seyh!!..
hihii
hmmm, k la just nk story dat ku dh msok U.. dh besar laaaa!! *joget2..
hahaa
hmmmm, then dh nk hbs sem satu!!! 
byk story kt U ni.. cm2 ku tempuhi.. 
first week, kt U ni..,ku dh nangis!! #OMG!!
sbb ape?? kos yg ku pilih tu agak mengejutkan..
*sbb kene amali kt ladang..panas tu!!..
^_^ tp sabar..setiap peluh mse amali tu,InsyaALLAH akan m'buahkan hasil nye kekal..
amin2..
***********
Now, nk cite.. saya knl awak mula2 msok U ni.. ye la ku ni mmg xsuke nk lepak2 dgn laki.. benci doh!
hahaha,sori laa.. sbb ape?? pengalaman yg lepas..(dgn ex)
saya B.E.N.C.I awak!!!!! sbb entah la.. xtaw npe.. sbb awak mmg NAMPAK POYO!!
******
lama2 kte knl2..kte rapat.. then (-__-)
hmmm,, saya xtaw ape nk ckp..
seriusly saya SAYANG kt awak..
awak pon ckp gak..
me: "sayang,awak sayang saya x?" *mukesedih
mr.A: "mesti la sayang!! kalo x,dh lme BUANG awak jauh!!!!" *senyum :)
haih,. senyum dier la wt ku cair..              
tp awak... (T_T)
SAYANG TIDAK BERERTI CINTA..
entah2 awak sayang just..
hmm,,k la ..saya malas nk ragu2 kan sayang awak tu..






No comments:

Post a Comment